Bezkontaktní služby

Nabízíme příjem zakázek on-line a rozvoz po Brně.

Využijte možnosti vyřízení Vašich zakázek z pohodlí kanceláře.

 

On-line příjem zakázek

Vaše soubory k tisku posílejte na e-mail info@copycentrum.cz.

Nebo využijte on-line příjem nebo náš e-shop.

 

Vaši zakázku Vás potom dovezeme až do Vaší kanceláře.

Cena dopravy po Brně:

Do 1000 Kč - doprava 80 Kč.

Nad 1000 Kč - zdarma (po dobu ohrožení nákazou koronavirem).

Nad 2000 Kč - zdarma (až se zase všechno ustálí do normálu).

Další možnosti zasílání zakázek najdete po tímto odkazem.

 

Platba

Pokud se chcete co nejvíce vyhnout kontaktu s naším kurýrem, doporučujeme platbu převodem.

Pošlete nám Vaše fakturační údaje, my Vám pošleme zálohovou fakturu.

Pro urychlení vyřízení zakázky nám pošlete doklad o úhradě, ať nemusíte čekat na připsání platby.

Pracujeme na zavedení on-line platební brány, aby byly platby ještě jednodušší.

Můžete samozřejmě platit i hotově. V tom případě Vás ale požádáme o přesně nachystanou částku.

Naši stálí a registrovaní zákazníci mohou využít bezhotovostní měsíční fakturace.

Tato výhoda platí ale až od třetí zakázky. Pro první dvě zakázky nových klientů ale požádáme ještě o okamžité platby.

 

 

Informace o registraci

v našem systému

 Informace

o možnostech plateb

 spoluprce_652  kreditka_429

 

 

 

 

 

 

 

« Zpět na výpis novinek