Udělejte dojem už u vstupu!

Firmy dnes dbají na svou online prezentaci, což je pochopitelné. Přeci jen od firmy, která si neumí zaplatit za kvalitní webové stránky, nemůžu očekávat kvalitní službu či produkt.

Mnohdy se ale stává, že kvalitní online prezentace vytvoří přehnané očekávání, když pak vejdete do kamenného obchodu, jste zklamaní. Důležitý je komplexní dojem, vize, poslání a image, které mají firmou prostupovat na každém kroku a každém komunikačním kanále.

Dejte svému podnikání směr

 

Důležitým krokem je vizualizace vašeho podnikání a vize. Jste například firma prodávající designové doplňky? Vytvořte si přátelské a přesto unikátní webové stránky, kde se budou chtít uživatelé vracet. Nezapomeňte komunikovat na sociálních sítích, aby se o vás vědělo a stejně tak dotvořte svou jedinečnou vizuální podobu v kamenném obchodě. Aranžmá výloh se opět vrací. Tak nějak se na něj po druhé světové válce zapomnělo. Poslední skutečný rozkvět aranžování výloh zaznamenala firma Baťa ve své dávné historii.
 
Dnes se ale význam výlohy postupně vrací a čím dál více firem chce svému okolí dokázat, že to umí stejně dobře a snad i lépe, než jejich konkurence. Tematicky vyzdobená výloha dnes převládá především u fashion značek. Skutečným skvostem je asi nejznámější výloha asi nejznámější pařížské ulice, kde se musí vyfotit prakticky každý, kdo Paříž navštíví. Udělejte pro své podnikání a kamenný obchod více, než konkurence. Stačí vám pár korun a hodně energie. 

Výlohu můžete obohatit různými prvky

Atraktivními doplňky jsou také polepy výlohy pomocí různobarevných fólií. Nejedná se ale o plást nalepeného papíru anebo snad vystřižené písmena. My zde mluvíme o skutečné kreativitě. Na jaro větev s ptáčky, na zimu designové vločky apod.  Kreativitě se meze nekladou. Důležité je najít místo, kdy je výloha skutečně elegantní designový požitek a okamžik, kde se stává kýčem. 

« Zpět na výpis novinek