Reklamní předměty jako klíč k úspěchu

Ze všech stran jistě slýcháte, že získání nového zákazníka stojí více, než udržení toho stávajícího. Mnohdy se ale zapomíná, že stávající, nebo snad věrní zákazníci jsou nejen levnější, ale měli byste si jich více vážit. Stálého zákazníky nenaštve nic tolik, jako když vidí, jaké množství výhod má nový zákazník na rozdíl od sebe, který firmě přináší peníze třeba už deset let.

Poučení z toho plyne jasné, nekašlete na své stávající, prozatím i věrné, zákazníky a darujte jim něco, co si zaslouží.
 

Jaké máme možnosti?

Vymyslet, co darovat zákazníkům, může kdokoli, ten co pracuje ve službách i prodává produkty.
  • Dárkový poukaz se slevou na službu či produkt
  • Speciální balíček služeb zlevněný pouze pro stálé zákazníky
  • Limitovaná edice pro stálé zákazníky
Výše je jen pár bodů, které ze stálých zákazníků udělá věrné. Ocení, že vy si jich ceníte. Pokud chcete sáhnout po jiné variantě, nabízí se reklamní předmět. Ten také dobře utužuje vztahy. Darovaný hrneček, tričko anebo kalendář, může vaše zákazníky oslovit.
 
Opět je ale důležité poznat svou cílovou skupinu a vědět, co chce. Po čem, touží a co využije. U dárkových reklamních předmětů je velice jemná stěna mezi úspěchem a neúspěchem. Většinou záleží jen na tom, zda cílová skupina považuje darovaný předmět za užitečný. Můžete totiž jednoduše dosáhnout dvou reakci. Jedna z nich je „Jo to se mi líbí a hodí, jsem vděčný/á za tento dar.“, anebo druhé „Taková blbost, pokud mi jsou schopní dát něco takto nemožného, co si asi myslí o mě, že jsem taky blbá/á?“ 
 
Důležité je vybrat takový reklamní předmět, který vyvolá první reakci. Ta druhá může uškodit a ztratíte tak zákazníka, který si pro příště vybere raději konkurenční firmu. Výběr reklamní předmětu také potřebuje svou strategii s přesně danými cíli, nezapomínejte na to.

« Zpět na výpis novinek